E-marketing sklepów internetowych

pozycjonowanie stron bielsko


Robienie zakupów przez internet jest dość popularne, zarówno wśród osób młodych, jak i tych starszych. Jest to często bardzo wygodne rozwiązanie, które pozwala zaoszczędzić sporo czasu, a czasem nawet i pieniędzy. Jednak żeby takie transakcje były możliwe konieczne jest istnienie sklepów internetowych, czyli stron które oferują sprzedaż jakiś produktów online. Oczywistym wydaje się fakt, że także tego typu strony korzystają z pozycjonowania, żeby osiągnąć jak najlepsze wyniki wyszukiwania oraz żeby zdobyć jak najwięcej klientów. Pozycjonowanie jest jednym z najlepszych sposobów promowania swojej działalności, zwłaszcza jeśli jest to działalność ściśle powiązana ze sprzedażą online.






Content_marketing - definicja z Wikipedii

pozycjonowanie stron bielsko

Content marketing, czyli tzw. marketing treści, to strategia polegająca na pozyskiwaniu potencjalnych klientów poprzez publikowanie atrakcyjnych i przydatnych treści, które zainteresują ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców. Marketing treści, w odróżnieniu od tradycyjnych form marketingu, opierających się na jednostronnym przekazie reklamowym, bazuje na budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcą poprzez interakcję i zaangażowanie obydwu stron.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing


Inbound_Marketing Najważniejsze technikiedytuj

Drugą istotną koncepcją, na której opiera się inbound marketing, jest tzw. marketing wirusowy, czyli działania marketingowe, których celem jest nakłonienie odbiorców do dobrowolnego rozpowszechniania informacji na temat danej marki.


Do najważniejszych technik inbound marketingowych, wykorzystywanych do osiągnięcia powyższych celów, należą:


Marketingowcy wykorzystujący strategię inbound marketingu zakładają, że publikowanie wartościowych, zoptymalizowanych pod kątem wyszukiwarek, treści, a następnie rozpowszechnianie ich za pomocą takich kanałów marketingowych jak blogi branżowe czy portale społecznościowe, umożliwia przyciągnięcie bardziej sprecyzowanej grupy docelowych odbiorców, zbudowanie z nimi trwałej relacji (tzw. strategia dojrzewania leadów), a w rezultacie, zwiększenie sprzedaży.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Inbound_Marketing


Dodane: 27-12-2018 17:45